loading...

طراحی سایت و سئو

بازدید : 175
شنبه 4 مرداد 1399 زمان : 17:43

دلایل استفاده از وردپرس WordPress این است که تا به این لحظه محبوب ترین پلتفرم انتشار مطالب در جهان است و دلایل زیادی وجود دارد که آن را برای وب سایت بعدی خود نیز باید در نظر بگیرید. 32% از وب سایت های جهان توسط وردپرس راه اندازی شده اند، تسلط وردپرس بر وب سایت ها نتیجه سازگاری آن است، و این واقعیت می تواند به عنوان backend وبلاگ های استاندارد، وب سایت های تجارت الکترونیک و حتی صفحات ایستا وب باشد.

وردپرس یکی از cms ها یا سیستم مدیریت محتوای پرطرفدار در دنیای وب

وردپرس رایگان و منبع باز است و هر کسی می تواند آن را دانلود کرده و استفاده کند. این پلتفرم نیازهای ضروری برای وب سایتی که آرزویش را داشتید برآورده می کند-اما آیا وردپرس برای کارشما مناسب است؟ اگر میزبان سایت خود هستید، احتمالا برای شما مناسب باشد.

مدیریت وردپرس اصلا دشوار نیست، اما اگر چیزی اشتباه پیش رود، افراد تازه کار ممکن است دچار سردرگمی شوند. با این حال، کسانی که در حال حاضر با مدیریت سایت آشنایی خوبی دارند، عالی خواهد بود.

در اینجا 9 دلیل برای افراد با تجربه که وب سایت دارند وجود دارد که وردپرس باید موتور پروژه آنلاین بعدی شما باشد.

1- وردپرس به طور گسترده پشتیبانی می شود

هر مشکلی با وردپرس داشته باشید، از شانس بالایی برخوردارید، به این علت که احتمالا شخص دیگری با همین مساله برخورد کرده است. در صورت نیاز به کمک، مکان های زیادیی وجود دارد که می توانید از آنها پشتیبانی بگیرید، از جمله انجمن های رسمی و سایت یاری رسان وردپرس، که پر از اطلاعات مفید است. همچنین تعداد زیادی وبلاگ، فیلم های آموزشی یوتیوب، و دیگر شرکت های پشتیبانی که شما را در سفر به دنیای پیرامون می توانند همراهی کنند وجود دارد.

بسیاری از وب هاست ها نیز دارای صفحات پشتیبانی وردپرس هستند، که نکات ویژه ای را درباره تعامل با بخش های مختلف وردپرس که با زیرساخت های میزبانی وب تعامل دارند را ارائه می دهند.

2-توانید یک میزبان وب را انتخاب کنید

همانطور که احتمالا تاکنون تصور کرده اید، وردپرس به شما امکان می دهد تا میزبان سایت خود باشید. این یک مزیت مهم برای کاربران حرفه ای است که محدودیت های WordPress.com را نمی خواهند، و این باعث محدودیت های شخصی سازی سایت می شود. انتخاب هاست شما به این معنی است که می توانید ارائه دهندگان و یا برنامه های هاستینگ را تغییر دهید، زیرا تقاضای ترافیک و ذخیره سازی در سایت شما را افزایش می یابد.

هاستینگ و میزبانی در وردپرس

برای شروع برنامه کاری خود بسیاری از میزبان های اصلی وب طرح های متناسب برای سایت های وردپرس ارائه می دهند. این برنامه ها معمولا دارای ویژگی هایی مانند به روزرسانی خودکار وردپرس و گاهی اوقات ویژگی های اضافی مانند بازاریابی از طریق ایمیل هستند. اگر می خواهید یک برنامه میزبانی وردپرس داشته باشید، مبلغی را برای خرید آن پرداخت می کنند.

ما Bluehost را برای وب سایت هایی که با استفاده از وردپرس ساخته شده اند، توصیه می کنیم. ما به این مورد در تحقیقات برای برنامه های میزبانی وردپرس رسیدیم، و در واقع توسط خود وردپرس توصیه می شود. A2 Hosting و HostGatorنیز گزینه های خوبی هستند.

3- کارآمد بودن و بهبود بخشیدن افزونه ها

جواهر در تاج وردپرس ثروتی است که بواسطه افزونه ها ارائه می دهد، که باعث افزایش کارایی سایت های کاربران می شود. اکثرا موقع نصب وردپرس افزونه anti-comment هم به همراه آن نصب می شود، درحالیکه می توانید ویژگی هایی مانند Jetpack را برای عملکرد وب سایت و آمارگیری اضافه کنید.

سایر موارد برگزیده شامل افزونه هایی برای ثبت نام کاربران (برای سایت هایی که می خواهند بازدیدکنندگانشان امکان عضویت در سایت را داشته باشند)، ecommerce (پشتیبانی تجارت الکترونیک) به منظور فروش اقلام به صورت آنلاین، VaultPress برای پشتیبان گیری خودکار، و Mailchimp برای افزودن فرم اشتراک خبرنامه به سایت. هزاران افزونه وردپرس رایگان و رایگان پایه، و همچنین افزونه هایی که برای استفاده از آنها باید به شرکت های توسعه دهنده آن مبلغی پرداخت کنید وجود دارد.

4- وردپرس برای سئو ساخته شده است

وردپرس برای بهینه سازی موتورهای جستجو طراحی شده است. با این حال افزونه ها می توانند شانس موتور جستجوی سایت شما را بیشتر کنند. Yoast یک انتخاب محبوب است که می تواند سئو پست جدید را تحلیل کند و به شما در بهبود کسب نتایج بهتر از Google و سایر موتورهای جستجو کمک کند. Yoast حتی یک راهنمای گسترده در وب سایت خود دارد، که سئو سایت وردپرس شما را بهبود می بخشد.

پلاگین های دیگری نیز وجود دارد که می توانید علاوه بر Yoast از آنها استفاده کنید.

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت در وردپرس

5- تم قابل تغییر (قابل شخصی سازی)

به هنگام نصب وردپرس شما بدون هیچ طراحی خاصی فعالیت خود را در سایت شروع می کنید. در ابتدا فقط یک عنوان کوچک، یک نمونه پست وبلاگ، یک بخش نظرات، یک بخش بایگانی پست و چند قسمت دیگر را دارید.

اینجا جایی است که تم ها خود را نشان می دهند. تم ها راه حل هایی هستند که فقط با یک کلیک ظاهر سایت شما را به طور کامل تغییر می دهند. تم ها قابلیت تنظیم دارند، به این معنی که می توانید تمی که انتخاب کرده اید را شخصی سازی کنید تا ظاهر آن را از انبوهی از کاربرانی که دقیقا ازآن تم استفاده می کنند جدا کنید.

چندین تم رایگان وجود دارد و نصب جدید وردپرس با چندین انتخاب اساسی همراه است. وردپرس همچنین دارای یک فروشگاه خرید تم درست داخل CMS است، این در حالی است که طراحان وب متعددی خدماتی را در این زمینه ارائه می دهند و تم هایی متناسب با کار شما طراحی می کنند.

پیشنهاد می شود مطالعه مقاله چرا به وب سایت نیاز داریم؟

6- وردپرس رایگان است

وردپرس گزینه های پشتیبانی، قابلیت شخصی سازی و ابزارهای وب سایت را از طریق افزونه ها ارائه می دهد. این سیستم باورنکردنی است، و بستر اصلی بواسطه دو روش بسیارمهم 100% رایگان است.

در ابتدا فراموش نکنیم که وردپرس نرم افزار منبع باز است، به این معنی که هر کسی می تواند کدهای منبع خود را ببینید. در حقیقت، هر کس دانش و توانایی داشته باشد می تواند در صورت تمایل نیز آن را اصلاح کند و کد منبع را ویرایش کند. واقعیت این است که هر کسی می تواند نقص ها را بخواند و کشف کند، به ایمن سازی وردپرس کمک کند و این پلتفرم را برای اضافه کردن ویژگی های جدید ترغیب کند.

مهم تر از همه، وردپرس برای شما هیچ هزینه ای ندارد و هزینه نصب اولیه یا ماهانه برای این سیستم عامل لازم نیست. شما فقط آن را دانلود می کنید و از آن استفاده می کنید.

7- اکثر وب هاست ها نصب هایی با یک کلیک را ارائه می دهند.

اکثر میزبان وب (مانند Bluehost و HostGator) نصب هایی با یک کلیک را ارائه می دهند و شروع به کار با سایت جدید بسیار ساده است. شما هنوزنیاز به صرف زمان دارید تا تم و افزونه های خود را بهبود بخشید، اما اجرا و راه اندازی آن نسبتا سریع و آسان است.

شما می توانید نصب هایی با یک کلیک در اکثر وب هاست ها برای وردپرس پیدا کنید که ارائه دهندگان تخصصی VPS هستند، مانند Digital Ocean. با این حال، قبل از ثبت نام، اطمینان حاصل کنید که نصب یک کلیک وردپرس در دسترس است. در غیر این صورت شما در آماده سازی استک LAMP و همچنین راه اندازی پایگاه داده های MySQL گیر خواهید کرد.

8- چندین کاربر می تواند به یک وب سایت کمک کند

اگر می خواهید چندین کاربر یک وب سایت را بروزرسانی کنند، اضافه کردن کاربران جدید به راحتی آب خوردن خواهد بود. شما فقط CMSوردپرس را باز کرده، به بخش Users رفته و کاربر جدیدی را اضافه می کنید. سپس این افراد نام کاربری و رمزعبور خود را دریافت می کنند، که مدیران می توانند در صورت لزوم آنها را تعلیق یا حذف کنند. همچنین می توانید نقش های خاصی از قبیل مشارکت کننده، نویسنده ، ویرایشگر یا مدیر را به کاربران اختصاص دهید.

برای بیشتر افراد، مشارکت کننده بهترین گزینه برای استفاده است. این گزینه اجازه می دهد تا دیگران پست های خود را ارائه دهند، اما آنها امکان حذف و انتشار پستی را ندارند. این به معنای کار اضافی برای مدیر یا ویرایشگر است، اما بهتر از این است که به افرادی اجازه دهند که واقعا نیازی به این کار نیست.

9- بچه های باهوش از وردپرس استفاده می کنند

وردپرس صرفا برای افرادی که سعی در راه اندازی یک وب سایت fanfic(داستان های تخیلی) یا یک تجارت جانبی Etsy دارند نیست. وردپرس یک انتخاب محبوب برای سلبریتی هاست- ستاره های بزرگی از جمله کتی پری، اسنوپ داگ، و کریس براون سایت هایی با پلتفرم وردپرس دارند، اگرچه هیچ ستاره موسیقی سایتی با این پلتفرم ندارد، اسطوره شطرنج گری کاسپارو یکی از طرفداران وردپرس است.

کپی کردن از کار سوپر استارها دلیلی برای انتخاب وردپرس نیست، اما این نشان می دهد که حتی افراد با مخاطبان زیاد نیز از استفاده از آن خوشحال هستند.

معایب وردپرس

وردپرس یک پلتفرم فوق العاده ای است اما به هیچ وجه کامل نیست. در اینجا چند نکته جانبی منفی برای اجرای وردپرس وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم:

می تواند یک هدف بزرگ است

وردپرس یک پایگاه کاربری بزرگ دارد، که برای پشتیبانی، پیدا کردن افزونه های شخص ثالث و تم ها خیلی مهم است. این بدان معناست که وردپرس هدف بزرگی برای هکرها است. اگر هکری با یک آسیب پذیری ناشناخته ای روبرو شود، در این صورت سایت های زیادی در معرض حملات سایبری قرار می گیرند. به همین منظور وردپرس به روزرسانی منظمی دارد، و شما همیشه باید به روز باشید تا سایت شما از خطرات احتمالی به دور باشد.

هک کردن در وردپرس و میزان امنیت این cms در چه حدی است

شما همیشه باید بروزرسانی های لازم را انجام دهید، که این کار نیازمند صرف چند دقیقه از وقت شماست.

اصل بودن هزینه هایی به همراه خواهد داشت!

وردپرس یک پلتفرم رایگان است، و بسیاری از تم های از پیش ساخته شده در آن وجود دارد که می توانید به صورت رایگان آنها را دانلود کنید، اما اگر بخواهید تم اصل بخرید باید هزینه ای در قبال این کار پرداخت کنید.

اگر مهارت کدنویسی دارید، ممکن است بتوانید این کار را خودتان انجام دهید-اما اگر اطلاعات کافی در مورد کدنویسی نداشته باشید، ممکن است نتیجه مطلوب خود را نگیرید.

افزونه ها نیاز به یک تعادل خوب دارند

افزونه های وردپرس بسیار مفید هستند، اما نصب بیش از اندازه افزونه ها می تواند برعملکرد وب سایت شما تاثیر بگذارد. آخرین چیزی که می خواهید این است که بازدیدکنندگان باید منتظر بارگذاری آخرین پست سایت شما باشند، چون پلاگین ها مدت زمان طولانی است که در پس زمینه کار می کنند. این مشکل غیرقابل عبور نیست، اما برای اضافه کردن پلاگین های مورد نظر، نیاز به آزمایش دارید و تصمیم می گیرید که کدام پلاگین نیاز به آزمایش ندارد.

گزینه های دیگری وجود دارد

اگر وردپرس برای شما مناسب به نظر نمی رسد، گزینه های دیگری نیز در دسترس است. به عنوان مثال، سازندگان وب ابزاری هستند که به شما امکان می دهند وب سایت خود را تنها با چند کلیک برای تغییر و ویرایش عناصر طراحی کنید. شما می توانید به راحتی از سازندگان وب سایت استفاده کنید، و به شما این امکان را می دهند طی چند ساعت وب سایتی طراحی و راه اندازی کنید.

چرا از وردپرس استفاده می کنیم: Roundup

مطمئنا، یک سری نقاط ضعف وجود دارد، اما در کل، وردپرس ابزاری عالی برای ایجاد وب سایت بعدی شما است. وردپرس یک ابزار فوق العاده مفید است، و بخش راه اندازی وب سایت را برای شما آسان می کند. قبل از نمایش وب سایت خود به جهان، کارهایی باید انجام دهید، اما برای کاربران پیشرفته نباید مشکلی ایجاد کند.

به طور خلاصه، به این دلایل ما عاشق WordPress هستیم:

  • وردپرس به طور گسترده پشتیبانی می شود
  • می توانید وب هاست خود را انتخاب کنید
  • افزونه ها باعث بهبود کارایی و عملکرد سایت شما می شوند
  • وردپرس برای سئو ساخته شده است
  • تم هایی با قابلیت شخصی سازی دارد
  • وردپرس رایگان است
  • اکثر وب هاست ها نصب هایی با یک کلیک را ارائه می دهند
  • چندین کاربر به طور همزمان می توانند به سایت شما کمک کنند
  • بچه های باهوش می توانند از آن استفاده کنند

باید به یاد داشته باشید که اگر نمی توانید با بروزرسانی های منظم سر و کار داشته باشید، نمی توانید مشکلات مربوط به عملکرد سایت را حل کنید، یا اگر توانایی (بودجه) برای طراحی وب سایت نداشته باشید، در این صورت گزینه های بهتری روی میز است که می توانید از آنها برای ساخت وب سایت شخصی خود استفاده کنید مانند Squarespace or Wix.

منبع: دلایل استفاده از وردپرس

دلایل استفاده از وردپرس WordPress این است که تا به این لحظه محبوب ترین پلتفرم انتشار مطالب در جهان است و دلایل زیادی وجود دارد که آن را برای وب سایت بعدی خود نیز باید در نظر بگیرید. 32% از وب سایت های جهان توسط وردپرس راه اندازی شده اند، تسلط وردپرس بر وب سایت ها نتیجه سازگاری آن است، و این واقعیت می تواند به عنوان backend وبلاگ های استاندارد، وب سایت های تجارت الکترونیک و حتی صفحات ایستا وب باشد.

وردپرس یکی از cms ها یا سیستم مدیریت محتوای پرطرفدار در دنیای وب

وردپرس رایگان و منبع باز است و هر کسی می تواند آن را دانلود کرده و استفاده کند. این پلتفرم نیازهای ضروری برای وب سایتی که آرزویش را داشتید برآورده می کند-اما آیا وردپرس برای کارشما مناسب است؟ اگر میزبان سایت خود هستید، احتمالا برای شما مناسب باشد.

مدیریت وردپرس اصلا دشوار نیست، اما اگر چیزی اشتباه پیش رود، افراد تازه کار ممکن است دچار سردرگمی شوند. با این حال، کسانی که در حال حاضر با مدیریت سایت آشنایی خوبی دارند، عالی خواهد بود.

در اینجا 9 دلیل برای افراد با تجربه که وب سایت دارند وجود دارد که وردپرس باید موتور پروژه آنلاین بعدی شما باشد.

1- وردپرس به طور گسترده پشتیبانی می شود

هر مشکلی با وردپرس داشته باشید، از شانس بالایی برخوردارید، به این علت که احتمالا شخص دیگری با همین مساله برخورد کرده است. در صورت نیاز به کمک، مکان های زیادیی وجود دارد که می توانید از آنها پشتیبانی بگیرید، از جمله انجمن های رسمی و سایت یاری رسان وردپرس، که پر از اطلاعات مفید است. همچنین تعداد زیادی وبلاگ، فیلم های آموزشی یوتیوب، و دیگر شرکت های پشتیبانی که شما را در سفر به دنیای پیرامون می توانند همراهی کنند وجود دارد.

بسیاری از وب هاست ها نیز دارای صفحات پشتیبانی وردپرس هستند، که نکات ویژه ای را درباره تعامل با بخش های مختلف وردپرس که با زیرساخت های میزبانی وب تعامل دارند را ارائه می دهند.

2-توانید یک میزبان وب را انتخاب کنید

همانطور که احتمالا تاکنون تصور کرده اید، وردپرس به شما امکان می دهد تا میزبان سایت خود باشید. این یک مزیت مهم برای کاربران حرفه ای است که محدودیت های WordPress.com را نمی خواهند، و این باعث محدودیت های شخصی سازی سایت می شود. انتخاب هاست شما به این معنی است که می توانید ارائه دهندگان و یا برنامه های هاستینگ را تغییر دهید، زیرا تقاضای ترافیک و ذخیره سازی در سایت شما را افزایش می یابد.

هاستینگ و میزبانی در وردپرس

برای شروع برنامه کاری خود بسیاری از میزبان های اصلی وب طرح های متناسب برای سایت های وردپرس ارائه می دهند. این برنامه ها معمولا دارای ویژگی هایی مانند به روزرسانی خودکار وردپرس و گاهی اوقات ویژگی های اضافی مانند بازاریابی از طریق ایمیل هستند. اگر می خواهید یک برنامه میزبانی وردپرس داشته باشید، مبلغی را برای خرید آن پرداخت می کنند.

ما Bluehost را برای وب سایت هایی که با استفاده از وردپرس ساخته شده اند، توصیه می کنیم. ما به این مورد در تحقیقات برای برنامه های میزبانی وردپرس رسیدیم، و در واقع توسط خود وردپرس توصیه می شود. A2 Hosting و HostGatorنیز گزینه های خوبی هستند.

3- کارآمد بودن و بهبود بخشیدن افزونه ها

جواهر در تاج وردپرس ثروتی است که بواسطه افزونه ها ارائه می دهد، که باعث افزایش کارایی سایت های کاربران می شود. اکثرا موقع نصب وردپرس افزونه anti-comment هم به همراه آن نصب می شود، درحالیکه می توانید ویژگی هایی مانند Jetpack را برای عملکرد وب سایت و آمارگیری اضافه کنید.

سایر موارد برگزیده شامل افزونه هایی برای ثبت نام کاربران (برای سایت هایی که می خواهند بازدیدکنندگانشان امکان عضویت در سایت را داشته باشند)، ecommerce (پشتیبانی تجارت الکترونیک) به منظور فروش اقلام به صورت آنلاین، VaultPress برای پشتیبان گیری خودکار، و Mailchimp برای افزودن فرم اشتراک خبرنامه به سایت. هزاران افزونه وردپرس رایگان و رایگان پایه، و همچنین افزونه هایی که برای استفاده از آنها باید به شرکت های توسعه دهنده آن مبلغی پرداخت کنید وجود دارد.

4- وردپرس برای سئو ساخته شده است

وردپرس برای بهینه سازی موتورهای جستجو طراحی شده است. با این حال افزونه ها می توانند شانس موتور جستجوی سایت شما را بیشتر کنند. Yoast یک انتخاب محبوب است که می تواند سئو پست جدید را تحلیل کند و به شما در بهبود کسب نتایج بهتر از Google و سایر موتورهای جستجو کمک کند. Yoast حتی یک راهنمای گسترده در وب سایت خود دارد، که سئو سایت وردپرس شما را بهبود می بخشد.

پلاگین های دیگری نیز وجود دارد که می توانید علاوه بر Yoast از آنها استفاده کنید.

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت در وردپرس

5- تم قابل تغییر (قابل شخصی سازی)

به هنگام نصب وردپرس شما بدون هیچ طراحی خاصی فعالیت خود را در سایت شروع می کنید. در ابتدا فقط یک عنوان کوچک، یک نمونه پست وبلاگ، یک بخش نظرات، یک بخش بایگانی پست و چند قسمت دیگر را دارید.

اینجا جایی است که تم ها خود را نشان می دهند. تم ها راه حل هایی هستند که فقط با یک کلیک ظاهر سایت شما را به طور کامل تغییر می دهند. تم ها قابلیت تنظیم دارند، به این معنی که می توانید تمی که انتخاب کرده اید را شخصی سازی کنید تا ظاهر آن را از انبوهی از کاربرانی که دقیقا ازآن تم استفاده می کنند جدا کنید.

چندین تم رایگان وجود دارد و نصب جدید وردپرس با چندین انتخاب اساسی همراه است. وردپرس همچنین دارای یک فروشگاه خرید تم درست داخل CMS است، این در حالی است که طراحان وب متعددی خدماتی را در این زمینه ارائه می دهند و تم هایی متناسب با کار شما طراحی می کنند.

پیشنهاد می شود مطالعه مقاله چرا به وب سایت نیاز داریم؟

6- وردپرس رایگان است

وردپرس گزینه های پشتیبانی، قابلیت شخصی سازی و ابزارهای وب سایت را از طریق افزونه ها ارائه می دهد. این سیستم باورنکردنی است، و بستر اصلی بواسطه دو روش بسیارمهم 100% رایگان است.

در ابتدا فراموش نکنیم که وردپرس نرم افزار منبع باز است، به این معنی که هر کسی می تواند کدهای منبع خود را ببینید. در حقیقت، هر کس دانش و توانایی داشته باشد می تواند در صورت تمایل نیز آن را اصلاح کند و کد منبع را ویرایش کند. واقعیت این است که هر کسی می تواند نقص ها را بخواند و کشف کند، به ایمن سازی وردپرس کمک کند و این پلتفرم را برای اضافه کردن ویژگی های جدید ترغیب کند.

مهم تر از همه، وردپرس برای شما هیچ هزینه ای ندارد و هزینه نصب اولیه یا ماهانه برای این سیستم عامل لازم نیست. شما فقط آن را دانلود می کنید و از آن استفاده می کنید.

7- اکثر وب هاست ها نصب هایی با یک کلیک را ارائه می دهند.

اکثر میزبان وب (مانند Bluehost و HostGator) نصب هایی با یک کلیک را ارائه می دهند و شروع به کار با سایت جدید بسیار ساده است. شما هنوزنیاز به صرف زمان دارید تا تم و افزونه های خود را بهبود بخشید، اما اجرا و راه اندازی آن نسبتا سریع و آسان است.

شما می توانید نصب هایی با یک کلیک در اکثر وب هاست ها برای وردپرس پیدا کنید که ارائه دهندگان تخصصی VPS هستند، مانند Digital Ocean. با این حال، قبل از ثبت نام، اطمینان حاصل کنید که نصب یک کلیک وردپرس در دسترس است. در غیر این صورت شما در آماده سازی استک LAMP و همچنین راه اندازی پایگاه داده های MySQL گیر خواهید کرد.

8- چندین کاربر می تواند به یک وب سایت کمک کند

اگر می خواهید چندین کاربر یک وب سایت را بروزرسانی کنند، اضافه کردن کاربران جدید به راحتی آب خوردن خواهد بود. شما فقط CMSوردپرس را باز کرده، به بخش Users رفته و کاربر جدیدی را اضافه می کنید. سپس این افراد نام کاربری و رمزعبور خود را دریافت می کنند، که مدیران می توانند در صورت لزوم آنها را تعلیق یا حذف کنند. همچنین می توانید نقش های خاصی از قبیل مشارکت کننده، نویسنده ، ویرایشگر یا مدیر را به کاربران اختصاص دهید.

برای بیشتر افراد، مشارکت کننده بهترین گزینه برای استفاده است. این گزینه اجازه می دهد تا دیگران پست های خود را ارائه دهند، اما آنها امکان حذف و انتشار پستی را ندارند. این به معنای کار اضافی برای مدیر یا ویرایشگر است، اما بهتر از این است که به افرادی اجازه دهند که واقعا نیازی به این کار نیست.

9- بچه های باهوش از وردپرس استفاده می کنند

وردپرس صرفا برای افرادی که سعی در راه اندازی یک وب سایت fanfic(داستان های تخیلی) یا یک تجارت جانبی Etsy دارند نیست. وردپرس یک انتخاب محبوب برای سلبریتی هاست- ستاره های بزرگی از جمله کتی پری، اسنوپ داگ، و کریس براون سایت هایی با پلتفرم وردپرس دارند، اگرچه هیچ ستاره موسیقی سایتی با این پلتفرم ندارد، اسطوره شطرنج گری کاسپارو یکی از طرفداران وردپرس است.

کپی کردن از کار سوپر استارها دلیلی برای انتخاب وردپرس نیست، اما این نشان می دهد که حتی افراد با مخاطبان زیاد نیز از استفاده از آن خوشحال هستند.

معایب وردپرس

وردپرس یک پلتفرم فوق العاده ای است اما به هیچ وجه کامل نیست. در اینجا چند نکته جانبی منفی برای اجرای وردپرس وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم:

می تواند یک هدف بزرگ است

وردپرس یک پایگاه کاربری بزرگ دارد، که برای پشتیبانی، پیدا کردن افزونه های شخص ثالث و تم ها خیلی مهم است. این بدان معناست که وردپرس هدف بزرگی برای هکرها است. اگر هکری با یک آسیب پذیری ناشناخته ای روبرو شود، در این صورت سایت های زیادی در معرض حملات سایبری قرار می گیرند. به همین منظور وردپرس به روزرسانی منظمی دارد، و شما همیشه باید به روز باشید تا سایت شما از خطرات احتمالی به دور باشد.

هک کردن در وردپرس و میزان امنیت این cms در چه حدی است

شما همیشه باید بروزرسانی های لازم را انجام دهید، که این کار نیازمند صرف چند دقیقه از وقت شماست.

اصل بودن هزینه هایی به همراه خواهد داشت!

وردپرس یک پلتفرم رایگان است، و بسیاری از تم های از پیش ساخته شده در آن وجود دارد که می توانید به صورت رایگان آنها را دانلود کنید، اما اگر بخواهید تم اصل بخرید باید هزینه ای در قبال این کار پرداخت کنید.

اگر مهارت کدنویسی دارید، ممکن است بتوانید این کار را خودتان انجام دهید-اما اگر اطلاعات کافی در مورد کدنویسی نداشته باشید، ممکن است نتیجه مطلوب خود را نگیرید.

افزونه ها نیاز به یک تعادل خوب دارند

افزونه های وردپرس بسیار مفید هستند، اما نصب بیش از اندازه افزونه ها می تواند برعملکرد وب سایت شما تاثیر بگذارد. آخرین چیزی که می خواهید این است که بازدیدکنندگان باید منتظر بارگذاری آخرین پست سایت شما باشند، چون پلاگین ها مدت زمان طولانی است که در پس زمینه کار می کنند. این مشکل غیرقابل عبور نیست، اما برای اضافه کردن پلاگین های مورد نظر، نیاز به آزمایش دارید و تصمیم می گیرید که کدام پلاگین نیاز به آزمایش ندارد.

گزینه های دیگری وجود دارد

اگر وردپرس برای شما مناسب به نظر نمی رسد، گزینه های دیگری نیز در دسترس است. به عنوان مثال، سازندگان وب ابزاری هستند که به شما امکان می دهند وب سایت خود را تنها با چند کلیک برای تغییر و ویرایش عناصر طراحی کنید. شما می توانید به راحتی از سازندگان وب سایت استفاده کنید، و به شما این امکان را می دهند طی چند ساعت وب سایتی طراحی و راه اندازی کنید.

چرا از وردپرس استفاده می کنیم: Roundup

مطمئنا، یک سری نقاط ضعف وجود دارد، اما در کل، وردپرس ابزاری عالی برای ایجاد وب سایت بعدی شما است. وردپرس یک ابزار فوق العاده مفید است، و بخش راه اندازی وب سایت را برای شما آسان می کند. قبل از نمایش وب سایت خود به جهان، کارهایی باید انجام دهید، اما برای کاربران پیشرفته نباید مشکلی ایجاد کند.

به طور خلاصه، به این دلایل ما عاشق WordPress هستیم:

  • وردپرس به طور گسترده پشتیبانی می شود
  • می توانید وب هاست خود را انتخاب کنید
  • افزونه ها باعث بهبود کارایی و عملکرد سایت شما می شوند
  • وردپرس برای سئو ساخته شده است
  • تم هایی با قابلیت شخصی سازی دارد
  • وردپرس رایگان است
  • اکثر وب هاست ها نصب هایی با یک کلیک را ارائه می دهند
  • چندین کاربر به طور همزمان می توانند به سایت شما کمک کنند
  • بچه های باهوش می توانند از آن استفاده کنند

باید به یاد داشته باشید که اگر نمی توانید با بروزرسانی های منظم سر و کار داشته باشید، نمی توانید مشکلات مربوط به عملکرد سایت را حل کنید، یا اگر توانایی (بودجه) برای طراحی وب سایت نداشته باشید، در این صورت گزینه های بهتری روی میز است که می توانید از آنها برای ساخت وب سایت شخصی خود استفاده کنید مانند Squarespace or Wix.

منبع: دلایل استفاده از وردپرس

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 1958
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه